Zaginiona Atlantyda

Czwarta, ostatnia gra z serii „Przygoda podróże” dołączona do numeru 16/97 Kaczora Donalda. Przypominała trochę grę w Piotrusia, należało zebrać komplet 4 elementów w danym kolorze, żądając kartę od przeciwnika, przy błędnym wyborze gracza, można było otrzymać kartę klątwy, która automatycznie oznaczała przegraną na koniec partii, niezależnie od ilości zebranych kompletów. Do tego dochodziły jeszcze karty akcji, dzięki którym można było m.in. zażądać danej karty nie wskazując konkretnego gracza, lub zebrać zestaw mając jedynie 3 z 4 kart.

Oryginalnie karty miały wymiar 53 x 33 mm, ja przygotowałem je w formacie koszulek mini american (41×63 mm), grafiki zostały zremasterowane na podstawie skanów. Liczebność poszczególnych kart akcji ustawiłem na ile je pamiętam, bo nie posiadam już oryginalnej talii.

Widoczne na zdjęciach karty zostały wydrukowane na domowej drukarce atramentowej, na papierze 250g/m² (którego drukarka rzekomo nie jest w stanie obsłużyć – fakt, trzeba jej trochę pomóc i wychodzą miejscami różne 'artefakty’). Być może na bardziej profesjonalnym sprzęcie efekt byłby jeszcze lepszy.

Pliki pdf do druku w formacie A4
Awersy
Rewers
Instrukcja



2 komentarze

  • Gry z kaczora Donalda były oryginalne dzięki za własne twoje pliki wspominał mi się rok 96 kiedy nie przeszłem w podstawówce pamiętam że poszedłem do nowej szkoły uczyłem się lepiej całe trzy lata ostatni czwarty numer kaczora Donalda z grą mama mi kupiła na Kaszubach w Golbiu Kaszubskim

  • Pingback: Lista dodatków – [A]logika-geeka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *